• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex 5513 återuppstånden

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Bamford Watch Departement har återupplivat Mil-Suben!
image.png

Kommer även i en 5517-hommage med länk:
image.png
 

Ruben

Rolex
Någon som har siffror på bamford?
Går företaget bra? Dvs är det många som använder deras tjänster och gör dessa moddar?
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Någon som har siffror på bamford?
Går företaget bra? Dvs är det många som använder deras tjänster och gör dessa moddar?
Det går ingen nöd på George Bamford i alla fall... Iofs. är han ekonomiskt oberoende sen födsel, men det går bra för hans bolag.
Rent generellt gillar jag inte modifierade klockor men det är något med bamford som jag gillar. George fattar hur man säljer den här typen av produkter, att besöka dem i London ska vara en riktig upplevelse.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Den där ser tyvärr ut som nåt Steinhart "designat". Annars brukar jag gilla Bamfords prylar med camopvd å sånt. Generellt behöver inte behandla en ny stålsub med nån större vördnad tycker jag. Så mod-on för de som känner för det :)
 
  • Like
Reactions: JLW

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Att Bamford tar fram egna versioner av Rolex tycker jag kan vara helt okej, även om jag inte tilltalas av dem, men när de försöker kopiera något ikoniskt blir det bara fel.
 
Topp