• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex 70. tals datejust

Gottfrid

Basic
2-Faktor
Har ett problem, min gamla klocka behöver en extra länk bit till sin rullade original jubile länk, hittar inga skruvar som det är på nyare länkar, hur gör man och var kan man hitta
extra länkbit, hjälp uppskattas stort

Tomas

De äldre rullade länkarna tror jag ej kommer med länkbitar som går att skruva (osöker). Du kan spola fram i detta klippet så ser du att de är pressade precis som den senare modellen för tex ref 16013.

Har ett problem, min gamla klocka behöver en extra länk bit till sin rullade original jubile länk, hittar inga skruvar som det är på nyare länkar, hur gör man och var kan man hitta
extra länkbit, hjälp uppskattas stort

Tomas

Jag vet inte om dessa, till vänster kan passa? Dubbelkolla med numret på din länk. Priset är i IDR, om du vill skulle jag kunna köpa dem åt dig och ta med hem i Juni.
1000056479.jpg

Tillbaka
Topp