• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex - A love story (ink paketöppning)

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Grattis! Inte ofta man ser en paketöppning av en sprillans Daytona. Kul att se den nya boxen och blå lumen!
 
  • Like
Reactions: par

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Läckert med nyköp, hoppas den dagen kommer för mig!
Grattis till snygg Daytona.
/j
 
  • Like
Reactions: par

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Konstigt med det där att man "mognar" och inser hur sjysst en klocka är efter ha kanske t o m tyckt att den är riktigt ful. Men det är väl då designen är riktigt lyckad. Grattis till din nya snygga kronograf! Klassiker!
 
  • Like
Reactions: par

Apansson

Torpare
Åh fan vad fin den är. Daytona sitter så skönt på handleden, har alltid tyckt den sett klumpig ut på bild men det är den verkligen inte i verkligheten! Stort grattis, och vilken trio du har nu!
 
  • Like
Reactions: par

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Så jäkla snygg! Daytonan växer på mig mer och mer. Helst med pandatavlan från WG-modellen. Men den kommer man ju knappast ha råd med/prioritera. Om det ite vore för att chefen hade en så hade jag nog sett den som min nästa klocka...

Måste helt enkelt se till att byta chef... ;)
 
  • Like
Reactions: par

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Grattis, jag har samma åsikt ang Daytonan.
Gillade den inte alls förut men nu gör jag det.

Samma sak med många Rolexmodeller som växer på en med tiden, det är spännande och lite magiskt.
 
  • Like
Reactions: par
Topp