• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Air-King ref. 14000 från 1993, fullset

_jonte

Patek
Säljer en Air-King från 1993 fullset som är inköpt här på forumet i januari till min sambo. Den har varit lite för stor för hennes klena lilla handled, så den får nu vandra vidare till förmån för en mindre modell. Använd max en handfull gånger av hon och jag har lånat den vid två tillfällen. Tar mig därför friheten att säga att skicket är exakt som på bilderna i tidigare annonser, som länkas till nedan. Värt att nämna är en ytlig repa i safirglaset som går att urskilja på nära håll.
Skicket är grymt för att vara en 20 år gammal klocka och den har nog inte blivit mycket använd under åren. Länken har nästan ingen stretch alls, och det följer med länkbitar för att räcka till minst 21cm handled.
Okänd servicehistorik.

Säljer den för samma kanonpris som vi köpte den för, dvs 17kkr pok.

Tidigare annonser med bilder:
https://klocksnack.se/threads/rolex-air-king-ref-14000-1993.17735/
https://klocksnack.se/threads/fs-rolex-air-king-ref-14000.13457/
 

_jonte

Patek
Hittade en gammal makrobild där man kan urskilja repan i safirglaset ovanför Rolexkronan.

DSC07390.jpg~original

(smutsen är på glaset..)
 
Topp