• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Batman GMT II 126710BLNR

Natex

Omega
2-Faktor
Pris
180 000
Returpolicy
Nej, under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
batman1.jpg

** Justerar priset och kan även tänka mig andra byten som delbetalning i prisklassen 30-60 tkr även om det främst är 126710BLRO/116520 som fortfarande är intressant **

Avyttrar nu min Rolex GMT II 126710BLNR till förmån för en 126710BLRO (helst på jubilee) eller en 116520 premierar därför byte mot någon av dem med pengar upp från min sida. Skulle eventuellt också kunna tänka mig byte mot en 16710 (gärna i så fall en senare årsmodell med fler tavlor).

Klockan är inhandlad av mig hos svensk AD under hösten 2023. Kommer fullset med kvitto. Länken justerades vid köp men annars är klockan oanvänd.

Föredrar F2F i Göteborg med omnejd. Vid ett byte kan jag tänka mig att resa längre. Vid försäljning kan klockan skickas med värdefrakt jag står i så fall för kostnaden men tar ingen risk då postens värdefrakt inte täcker beloppet.

Förbehåller mig rätten att dra tillbaka klockan, dock aldrig under pågående affär. Klockan finns inte i hemmet så behöver någon dags framförhållning vid eventuell affär.

Prisidé/Bytesvärd :185 tkr 180 tkr

Min referenstråd:


Tack KS för ett bra forum och möjligheten att annonsera :)
 
Senast ändrad:
Topp