• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Rolex Datejust 116200, 2019, Svart tavla, jubilee - Bytes mot 216570

Ansgar

Cartier
2-Faktor
Pris
60000
Returpolicy
Enligt ö.k
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,
Saknar att ha en Explorer II 216570 så testar att lägga ut en bytesannons på min Datejust. Klockan är uttagen 2019 av mig från Bergströms i Göteborg. Överlag bedömer jag den som välvårdad och i fint skick. Inga grova dings eller djupa repor men en del hairlines på de polarede ytorna. Försökt få med tydliga bilder, men be om fler om ni skulle vilja ha det.

I mitt tycke är detta den helrätta kombinationen på 36mm - svart tavla, roulettedatum och jubileelänk med det numera otillgängliga hidden clasp. Klockan är givetvis fullset. Din Explorer II bör vara i gott skick, men hairlines är jag inte rädd för. Både svart och vit tavla är av intresse. Mellanskillnad diskuterar vi efter skick/ålder på din klocka. Bägge ska givetvis vara nöjda vid affär, så därför klargör vi en returpolicy som passar oss båda innan affär.

Nedan följer lite säljande bilder, samt bilder därför jag försökt ge en ärlig bild av eventuella skönhetsdefekter. Tveka inte att skicka iväg ett PM vid frågor.
_MG_6539.JPG

_MG_6534.JPG

_MG_6546.JPG

_MG_6557.JPG

_MG_6562.JPG

_MG_6566.JPG

_MG_6568.JPG

_MG_6569.JPG

_MG_6570.JPG

_MG_6583.JPG

_MG_6588.JPG
 
Topp