• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust (116200) Nyservad

NiklasM

Omega
Pris
48000
Returpolicy
En hederssak om något är fel
Bilder Skickat
  1. Ja
Denna superfina DJ fastnade inte helt hos mig och den får gå vidare. Säljes till samma pris som den köptes för lite över en vecka sedan.

Byten är även intressant och jag är främst på jakt efter en 214270 (39mm) i nyare/bättre skick och/eller ny-servad. Andra förslag kan vara aktuella - men enbart Rolex. Bytesvärde 48000.-

Den köptes av @Pete11 för en vecka sedan och jag har haft den på mig tre dagar totalt.
Den beskrevs då på följande sätt;

"Datejust 116200 från 2008 i toppskick, blå stickdial och roulettedatum.
Nyligen servad (2019-01-23) hos Nymans i Stockholm då den fick lättare polering.
Garanti till 2021-01-23 och kvitton på service medföljer naturligvis.
Alla länkbitar, röd tagg, originalcert med hållare, garantibooklet, korrekt box samt ytterbox medföljer. Endast manual saknas vad jag vet."

Med tillåtelse länkar jag till den annonsen för fler bilder. ---> https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-116200.108578/

Pengar emellan eller inte vid byte, beror på objekt.
Referenser finns; https://klocksnack.se/threads/niklasm.105751/

Enbart F2F (Stockholm)


IMG_1220.jpg
 
Senast ändrad:
Topp