• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust 116234 2009/10 Silvertavla Jubilee-länk

Erik.W

Omega
SÅLD! Säljer min Rolex Datejust ref 116234 p.g.a. att jag inte kommer överens med 36mm-storleken.
Klockan är knappt använd och vad jag kan se finns det bara några små små hairlines. Säljes komplett med box, ytterbox, boxskydd, cert, papper, instruktionsbok, hangtag och extrabitar till jubilee-länken. Klockan går jämnt ca 5-7 sek + per dag (beroende på nattligt viloläge). Klockan är uttagen 2009/10 hos Belgisk AD.

Klockan är genomgången av förra säljaren (Frank Schuster Watch-Lounge.de) inför mitt köp och såldes som "Top condition". Dock ej servad av AD.

Lumen på visarna är mycket svag (se bild) i övrigt inga kända defekter. Säljes endast F2F i Stockholm, då jag saknar säljhistorik och inte har någon erfarenhet av att skicka med frakt avstår jag det. Accepterar enbart Swish eller SEB-överföring.

Pris: 43.500 SEK

20160826_104342.jpg
DSC01275.JPG
DSC01276.JPG
DSC01281.JPG
DSC01282.JPG
 
Senast ändrad:
Topp