• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad NYTT PRIS: Rolex Datejust - 116234 - Blå tavla - Watch only - SEK 45,000

zebbo_apa

Omega
Pris
45000
Returpolicy
Inom 48h från mottagande om ej enligt beskrivning - Ingen retur vid köp face-2-face
Bilder Skickat
  1. Ja
SÅLD!

Tack till köparen för en smidig affär - Tack till KS för annonsplats.

upload_2019-7-18_20-38-27.jpeg


SÄLJES:
Tillverkare: Rolex
Modell: Datejust
Referens: 116234
Tavla: Blå
Datumhjul: Roulette
Årsmodell: 2008
Tillbehör: Nej
Länkbitar: 11 (handled upp till ca 19 cm)

Mycket fint yttre bruksskick - inga dings, nagg, jack eller liknande på vare sig glas eller länk - däremot ett gäng ytliga hairlines, och något MINDRE skav på insidan av de nedre bandhornen, vilket kanske inte är så konstigt för en opolerad klocka med +10 år på nacken :)

Okänd servicehistorik, men kontrollerades och trycktestades av Rolex-certifierad urmakare i slutet av förra året utan några direkta anmärkningar - Så långt jag kan bedöma vrider den upp fint och inga problem med gångreserv/precision heller, utan jag tycker att den tickar på hur bra som helst.

Inga byten/dellikvider, med eventuellt undantag för en vettigt prissatt 116622 (blå) eller 16570 (vit).

Om potentiell köpare önskar göra en äkthetsverifiering, med tanke på att det inte finns något certifikat, går detta utmärkt att göra på köparens bekostnad - Vid genomfört köp kan sådan kostnad (upp till SEK 500) dras av på priset.

Referenser: Har en fullklottrad referenstråd på ett annat klockforum, till vilken URL kan lämnas på begäran.

Jag och klockan finns i Stockholm, och kan visas upp över en kopp kaffe eller te på mitt kontor vid Birger Jarlsgatan.

Första kontakt via PM eller mail = [email protected]

Svarar gärna på frågor och/eller skickar över fler bilder.

Swish is the new king - Kan skickas till övriga delar av landet mot förskottsbetalning.

Tack till KS för annonsplats.

Fridens,

/Sebbe
 

Bilagor

  • 4F72A3C7-FF0E-4EE7-A5DF-EE725A570F33.jpeg
    4F72A3C7-FF0E-4EE7-A5DF-EE725A570F33.jpeg
    144.7 KB · Visningar: 0
Senast ändrad:
Topp