• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust 126200, OP 114200 "olive" - prisbump 21/6

Lello

Omega
Pris
85 k
Returpolicy
Nope. :)
Bilder Skickat
  1. Ja
Flippandet når nya höjder. Men behöver "hitta rätt" igen efter två års dvala med en olivgrön OP som är så bra att den för ett tag dödade klockintresset.

Finns nu två intressanta objekt på köp och sälj som jag vill klippa till på. Snabb smidig affär premieras ...

DJ 126200 - SÅLD :)
Fick denna i bytesaffär igår. Hade tänkt behålla den då det är vad jag är ute efter. Men inte riktigt.

Dels är den för ny och orörd för att jag skall vilja flänga med den, dels vill jag ha hidden clasp. :D

126200, svart stick- dial. Bytesaffär här på KS.
Uttagen mars detta år på Rob.
Inte en skråma, kanske ett dammkorn nånstans.

Fullset. Billigaste med samma spec ligger på 110 k i Europa vilket är befängt. Kom med förslag men inga skammisar. Inget pengabehov så sett. :)

85 k.

Byten

Nedan är vad jag är ute efter i fallande ordning
Opolerat är ett krav. Fullset irrelevant.
16600, 116600
14060, 16610
214270, 214273

Eller annat... Hit me!


OP 114200

Klockan som varit så bra att den dödade mitt intresse efter annat under två års tid. Klockan som jag emellanåt trodde skulle vara med mig hela livet. Men icke. Nytt kapitel i livet. Nya planer, sugen på nytt.

Uttagen 2017 på Nymans.
Väl använd dock inga djupa hack, dings eller repor.
Håller tiden väl.
Modifierad med easy link (orginaldelar) av Nymans. Kvitto på det finns.

Fullset. Verkar som de tågat rejält i pris. Finns tre fullset i Europa enligt Chrono24. 85 k, 93 k och 100 k... [Vadfalls, vad har skett dessa två år med paus från klockvärlden].

75 k.

Förbehåller mig rätten att dra tillbaka, dock ej under pågående affär.
 

Bilagor

  • IMG_4925.jpeg
    IMG_4925.jpeg
    885.8 KB · Visningar: 92
  • IMG_4918.jpeg
    IMG_4918.jpeg
    516 KB · Visningar: 96
  • IMG_4919.jpeg
    IMG_4919.jpeg
    545.3 KB · Visningar: 67
  • IMG_4921.jpeg
    IMG_4921.jpeg
    366.1 KB · Visningar: 64
  • IMG_4923.jpeg
    IMG_4923.jpeg
    369.8 KB · Visningar: 58
  • IMG_4924.jpeg
    IMG_4924.jpeg
    363.3 KB · Visningar: 90
Senast ändrad:
Topp