- Pris
- 85.5k
- Returpolicy
- Returpolicy: Ingen, då klockan är uttagen 2024 och omfattas utav garanti från till 2029.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer min Datejust 36 på förmån för större klocka, byten är intressanta, dock önskas något större än 36.
Pris: 86000:- (listpris 88.5)
Nytt pris 85.5k
*Uttagen 2024-01-20
*Fullset med allt som ingick vid köp, inkl köpeskvitto
*Fungerar som den ska, använd vid ca 20 tillfällen
*Nyskick utan skador eller repor
*Ref.nr 126200
Referenser har jag inte många utav men jag är en hederlig prick med ett genuint klockintresse.
Betalning önskas enbart digitalt, swish är föredraget.
Kan skickas på köpares önskan efter erlagd betalning i full, alternativt F2F på säkert ställe (jag tummar inte på säkerheten, det ska vara ett kameraövervakat område och jag vill gärna se någon form utav legitimation innan träff)
Jag arbetar som resande säljare med utgångspunkt Malmö, klockan kommer gå att få med sig på olika håll i landet så högt upp som till Örebro.
Återkom gärna med frågor eller rimliga bud om mitt pris är helt åt skogen, nypris i butik var 88500:-
Tack till KS för forumet och annonsmöjligheten!
Pris: 86000:- (listpris 88.5)
Nytt pris 85.5k
*Uttagen 2024-01-20
*Fullset med allt som ingick vid köp, inkl köpeskvitto
*Fungerar som den ska, använd vid ca 20 tillfällen
*Nyskick utan skador eller repor
*Ref.nr 126200
Referenser har jag inte många utav men jag är en hederlig prick med ett genuint klockintresse.
Betalning önskas enbart digitalt, swish är föredraget.
Kan skickas på köpares önskan efter erlagd betalning i full, alternativt F2F på säkert ställe (jag tummar inte på säkerheten, det ska vara ett kameraövervakat område och jag vill gärna se någon form utav legitimation innan träff)
Jag arbetar som resande säljare med utgångspunkt Malmö, klockan kommer gå att få med sig på olika håll i landet så högt upp som till Örebro.
Återkom gärna med frågor eller rimliga bud om mitt pris är helt åt skogen, nypris i butik var 88500:-
Tack till KS för forumet och annonsmöjligheten!
Senast ändrad: