• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad ROLEX DATEJUST 1600, UPPDATERAD 3/3 (bytesförslag)

Ernesto

Patek
2-Faktor
Hej!

Till salu är min blåtavlade Rolex Datejust 1600 på vikt Jubilee. Passa på att bli lite unik, de flesta kör 1601/1603.

- glaset är bytt till nytt originalglas från Rolex 14/2 2014
- täthetsservad 14/2 2014
- länken passar handleder upp till 18-19, uppskattningsvis. Millimeterinställning finns.
- ingen box & papper
- okänd servicehistorik
- fin och vass boett
- har inte mätt tiden på sekunden, men har haft samma minuttal som mobilen sedan dag 1 i min ägo

Bilderna tagna i solljus för att visa hur tavlan jobbar i ljus. Annars hänvisar jag till bilderna i den tidigare annonsen - https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-ref-1600.17652/

image.jpg
image.jpg


I förra annonsen listades den för 18k. Här får du alltså en bra deal, med nytt glas och täthetsservad med nya packningar för mitt pris nedan.

Pris: 16,5k + frakt.
Nytt pris: 16k + frakt.

Lägg till 550 kr så ordnar jag ett helt nytt Rolex spänne från AD.

Endast dessa byten, med pengar upp/ner/rakt av:
- Tudor Snowflake
- JLC Reverso Classique
- DJ 1601/1603, head only
- Cartier Tank Solo

Bytesvärde: 19k.
Nytt bv: 17,5k.
 
Topp