- Pris
- 42000
- Returpolicy
- F2F ingen retur
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
Till salu är en fin Rolex Datejust 16000, ca 1985. Klockan är i fint använt skick. Den kommer på en original Oysterlänk.
Inga dings eller djupare repor, det finns hairlines och lite stretch i länken. Länken passar upp till 18-18,5 cm handled.
Jag har bytt tavlan till en svart tavla från annan femsiffrig Datejust. (Originaltavla samt visare följer givetvis med i köpet)
Plexiglas i fint skick.
Båda tavlorna är i mycket bra skick och original Rolex.
Jag har köpt klockan av annan forummedlem. Här kommer länk till tidigare annons (Med originaltavlan monterad):
Okänd servicehistorik men klockan går bra och håller tiden väl. När jag byte tavlan mätte urmakaren upp den till +2 sek / dygn.
Kommer med värderingsintyg och kvitto från köp (Kaplans) samt en liten box (ej Rolex).
Jag har tagit bilder i bra ljus och försökt få med så mycket som möjligt.
Ser helst F2F affär. Jag reser lite i jobbet så jag kan mötas upp i Göteborg,Kungsbacka,Varberg,Halmstad och Borås.
17,5 cm handled
Pris: 42,000:- Jag kan tänka mig byte mot Rolex Explorer I ref. 114270 124270 eller 214270 med pengar upp från mitt håll.
Min GoodGuy tråd: https://klocksnack.se/threads/pesve.152118/#post-4631459
Tack till KS för annonsplats!
Till salu är en fin Rolex Datejust 16000, ca 1985. Klockan är i fint använt skick. Den kommer på en original Oysterlänk.
Inga dings eller djupare repor, det finns hairlines och lite stretch i länken. Länken passar upp till 18-18,5 cm handled.
Jag har bytt tavlan till en svart tavla från annan femsiffrig Datejust. (Originaltavla samt visare följer givetvis med i köpet)
Plexiglas i fint skick.
Båda tavlorna är i mycket bra skick och original Rolex.
Jag har köpt klockan av annan forummedlem. Här kommer länk till tidigare annons (Med originaltavlan monterad):
Avslutad - Rolex Datejust 16000 - prisbump 15/4
Hej, Till salu är en fin Rolex Datejust 16000, ca 1985. Inköpt av mig från Kaplans i år. Kommer med Rolex oysterlänk, eftermarknads jubilee (helt ny) samt värderingsintyg och kvitto från köp samt en liten box (ej Rolex). Lite stretch i länken. Ref nr: 16000, 36 mm, Cal 3035 Stål, automatisk...
klocksnack.se
Okänd servicehistorik men klockan går bra och håller tiden väl. När jag byte tavlan mätte urmakaren upp den till +2 sek / dygn.
Kommer med värderingsintyg och kvitto från köp (Kaplans) samt en liten box (ej Rolex).
Jag har tagit bilder i bra ljus och försökt få med så mycket som möjligt.
Ser helst F2F affär. Jag reser lite i jobbet så jag kan mötas upp i Göteborg,Kungsbacka,Varberg,Halmstad och Borås.
17,5 cm handled
Pris: 42,000:- Jag kan tänka mig byte mot Rolex Explorer I ref. 114270 124270 eller 214270 med pengar upp från mitt håll.
Min GoodGuy tråd: https://klocksnack.se/threads/pesve.152118/#post-4631459
Tack till KS för annonsplats!