• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pesve

Omega
2-Faktor
Pris
42000
Returpolicy
F2F ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Till salu är en fin Rolex Datejust 16000, ca 1985. Klockan är i fint använt skick. Den kommer på en original Oysterlänk.

Inga dings eller djupare repor, det finns hairlines och lite stretch i länken. Länken passar upp till 18-18,5 cm handled.

Jag har bytt tavlan till en svart tavla från annan femsiffrig Datejust. (Originaltavla samt visare följer givetvis med i köpet)

Plexiglas i fint skick.

Båda tavlorna är i mycket bra skick och original Rolex.

Jag har köpt klockan av annan forummedlem. Här kommer länk till tidigare annons (Med originaltavlan monterad):

Okänd servicehistorik men klockan går bra och håller tiden väl. När jag byte tavlan mätte urmakaren upp den till +2 sek / dygn.

Kommer med värderingsintyg och kvitto från köp (Kaplans) samt en liten box (ej Rolex).

Jag har tagit bilder i bra ljus och försökt få med så mycket som möjligt.

Ser helst F2F affär. Jag reser lite i jobbet så jag kan mötas upp i Göteborg,Kungsbacka,Varberg,Halmstad och Borås.

tempImagembfYEE.jpg

tempImageplOrVv.jpg

17,5 cm handled
tempImagezZ2GIH.jpg

tempImagehPuP4F.jpg

tempImagezm8qxp.jpg

tempImagebfgFye.jpg

tempImage8oyWHw.jpg




Pris: 42,000:- Jag kan tänka mig byte mot Rolex Explorer I ref. 114270 124270 eller 214270 med pengar upp från mitt håll.



Min GoodGuy tråd: https://klocksnack.se/threads/pesve.152118/#post-4631459

Tack till KS för annonsplats!
 
Topp