- Pris
- 50000SEK
- Returpolicy
- Ej vid F2F, i övrigt om klockan avviker från beskrivning.
Hej KS!
Överväger nu att sälja min 1601 2-ton guld/stål som inhandlades i Juni förra året av en vän här på forumet.
Mysig vintage-Rolex, årtal ej bekräftat av mig personligen men gissningsvis 1969-1971 enligt tidigare uppgift.
Bezel, krona och bandhorn är skarpa med gott om material, mao uppskattar jag inte klockan som hårt polerad.
Tavla och index i mycket gott skick, visarna något oxiderade eller smutsiga.
Härligt rasslig Jubilee-länk som sitter bra på handleder upp till 18cm utan förlängning (Claspen sitter i sista läget och går således att korta ned för mindre handleder.)
Servicehistorik oklart men tickar på fint, tidsreserv ej uppmätt.
Kommer med en Nymans pouch och några extra länkbitar, inga övriga tillbehör.
Jag har tagit så bra bilder som min telefon mäktar med, önskas fler bilder på någonting specifikt så ordnas det givetvis på begäran.
Tack för annonsplats!
Överväger nu att sälja min 1601 2-ton guld/stål som inhandlades i Juni förra året av en vän här på forumet.
Mysig vintage-Rolex, årtal ej bekräftat av mig personligen men gissningsvis 1969-1971 enligt tidigare uppgift.
Bezel, krona och bandhorn är skarpa med gott om material, mao uppskattar jag inte klockan som hårt polerad.
Tavla och index i mycket gott skick, visarna något oxiderade eller smutsiga.
Härligt rasslig Jubilee-länk som sitter bra på handleder upp till 18cm utan förlängning (Claspen sitter i sista läget och går således att korta ned för mindre handleder.)
Servicehistorik oklart men tickar på fint, tidsreserv ej uppmätt.
Kommer med en Nymans pouch och några extra länkbitar, inga övriga tillbehör.
Jag har tagit så bra bilder som min telefon mäktar med, önskas fler bilder på någonting specifikt så ordnas det givetvis på begäran.
Tack för annonsplats!
Bilagor
-
1601.jpg474.8 KB · Visningar: 1
-
thumbnail_IMG_2094.jpg279.9 KB · Visningar: 1
-
thumbnail_IMG_2096.jpg364.7 KB · Visningar: 1
-
thumbnail_IMG_8486.jpg302.8 KB · Visningar: 1
-
thumbnail_IMG_8487.jpg310.9 KB · Visningar: 1