• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust 1601 med jubilee

mofo

Audemars
2-Faktor
SÅLD!
DJ ref 1601, 1972, under garanti till 2016-09-16, bezel i vitguld, med silvervit tavla på jubilee.
Den köptes av mig här på forumet av en respekterad medlem som själv köpt den från Gripenbro och det är där garantin finns, kvitto på detta finns även.
Sedan klockan köptes från Gripenbro så har ett tidsenligt Rolexjubilee köpts till, har rassel men sitter otroligt skönt på handleden.
Datum slår över som det ska.
Den är tryckt till 50m.
Amplitud på 275.

En sak som är värt att nämna är att det finns några smårepor på plexit, dessa syns enbart i vissa ljus och har därför väldig svårt att få med dem på bild. Det finns även några små fläckar i utkanten på urtavlan (gripenbro bilder).

Jag skickar även med ett am oyster som jag använt den senaste tiden som jag tycker gör sig bra på klockan.
Lädret ingår INTE, mer som inspiration.

Bytes gärna mot en Explorer II 16570 med vit tavla (pengar upp från min sida)
Pris och bytesvärde 23.000:-

Vid ren försäljning så ska pengarna swishas till mig innan klockan skickas/överlämnas.
Köparen står för valfri frakt.
Retur, endast om annonsen inte stämmer, köparen står för den.

Nog snackat, här kommer bilderna.
image1.JPG

image2.JPG
IMG_5881.jpg
IMG_5882.jpg
IMG_5883.jpg
32.jpg
30.jpg
26.jpg
24.jpg
14.jpg
16.jpg
18.jpg
12.jpg
10.jpg
8.jpg
6.jpg
Skärmklipp.PNG


Några frågor skicka mig ett PM.
Tack KS för annonsplatsen.
 

Bilagor

  • 20.jpg
    20.jpg
    58.2 KB · Visningar: 63
  • 22.jpg
    22.jpg
    82.3 KB · Visningar: 57
  • 28.jpg
    28.jpg
    103.8 KB · Visningar: 52
Senast ändrad:
Topp