• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust 16013 TT

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Hjälper en vän att förmedla hans Datejust då han tror att jag kan modellen och kan beskriva den rättvist.

Trevlig tvåtons Datejust av ref 16013. Klockan är från ca 1985 och är köpt på Kaplans.
Denna modell har plexiglas och quickset.
Krispig champagnefärgad tavla med lumeplupparna intakta. Jag bedömer att boett och tavla är i ett fint skick. Klockan har god tidshållning och god gångreserv. Har ej märkt någon gångavvikelse. Servicehistoriken är okänd. Jag har själv haft fyra vintage DJ och denna har trögare uppdrag än min nuvarande nyservade 1601a.

Min vän vill gärna byta klockan mot en DJ med vitguldsring eller stålring, typ 1601, 1603, 16030, 16014. Helst med länk. Rolex Day Date är också av intresse. Andra bytesförslag kan eventuellt vara av intresse. Pengar upp eller ner.

Klockan kommer med ett svart nato med gulddetaljer.

Pris och bytesvärde 20.500 kr.

F2F i Stockholm eller värdefrakt.
24 timmars öppet köp om klockan återlämnas i samma skick som vid försäljningen.
IMG_0603.JPG
IMG_0606.JPG
IMG_0607.JPG
IMG_0608.JPG
IMG_0599.JPG
IMG_0600.JPG
IMG_0601.JPG
IMG_0602.JPG

Tillbaka
Topp