• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust 1603 46,5’

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Pris
46500kr
Returpolicy
Inget öppet köp men givetvis retur om något inte stämmer med min beskrivning. Isf inom 48 timmar från mottagandet.
Bilder Skickat
  1. Ja
Fullset, en ägare före mig och känd historik. Förste ägaren köpte klockan i början av 1969 på Svenska Urdepoten (ASU) i Malmö och använde sen klockan dagligen under 25 år i jobbet som flygmekaniker innan den lades undan. Under dessa år servades klockan 2 gånger men polerades aldrig enligt ägaren. Brukandet har så klart satt sina spår på boetten men slitaget är jämnt utan några riktigt stora skador. Länken har rejält med stretch men har liv kvar. Utöver detta är urtavlan missfärgad längs ytterkanten. Mest synlig mellan 21-34 minuter. Klockan är servad i år under min ägo och visar fina värden i timegraphern (se sista bild, 4-5s/dygn plus och hög amplitud). Kommer med originalbox, chronometercertifikat, instruktion/garantihäfte med fodral och yttre skydd, extra länkbitar och taggar. Punched papers.

Pris 49000kr 46500kr. F2f möjlig i västra Skåne annars frakt enligt ök.
IMG_9780.jpeg
IMG_9811.jpeg
IMG_9808.jpeg
IMG_9807.jpeg
IMG_9805.jpeg
IMG_9804.jpeg
IMG_9803.jpeg


IMG_9802.jpeg
IMG_9809.jpeg


IMG_9806.jpeg
IMG_9781.jpeg


5E5E5455-3724-47B0-80BD-C63D9085E2C1.jpeg

Tack KS för möjligheten att annonsera
 
Senast ändrad:
Topp