• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust 1603 - uppdaterad & till salu

Ernesto

Patek
2-Faktor
Rolex Datejust 1603Jubilee till salu.

Jag ska till USA och tänkte frigöra lite pengar, därför är denna till salu igen.

Överlägset den klocka jag fått flest komplimanger för, av både klockintresserade och "oinvigda". Främlingar har till och med kommit fram för att ge klockan komplimanger!

Klockan samt länken är köpta via kända forumsmedlemmar med goda referenser.

- Serial 5,3 miljoner dvs ca 1978
- Ovanlig mörkgrå sk "slate dial"
- Tjock & fin boett med helt och fint plexi
- Klockan har fått ny krona och kronhals
- Håller tiden väl & alla funktioner är 100%
- Kommer på Jubilee med 19 länkbitar.
- "Falukorvsindex" kl 6 & 9
- Sitter fräscha Rolex stift på

Jag hjälper mer än gärna till att skaffa ett Rolex spänne för pricken över i:et, ifall du vill ha det på ett strap.

Föredrar F2F i Stockholm City, annars är det OK att posta med valfritt fraktsätt.

Tidigare pris: 17 000 kr 34 000 kr 16 999,66 kr

Nytt pris: 15 500 kr

Byten ej intressant

Betalning sker med fördel via Swish.

Referenser:
https://klocksnack.se/threads/ernesto.15873/

Lite bilder, önskas fler = hojta till i PM
8rUjQev.jpg

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

image.jpg

Aj52JOA.jpg

image.jpg


Tavlan ser annorlunda ut i olika ljus, har försökt få med de flesta ljusförhållandena.

Se min andra annons för samfrakt: https://klocksnack.se/threads/berno-nato-armband-studentkassa.21186/
 

par

Patek
2-Faktor
Prishöjning? Om ingen tycker den är värd 16 idag(nu påstår jag inte att den inte är det) varför skulle någon betala 17 imorgon?
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Verkar fungera ypperligt att prishöja!


Ernestos klocka därmed hans pris, sen behöver man ju inte ta allt på blodigt allvar ;)
Det är ju bara en köp och säljannons som för övrigt innehåller en hel del bra information vilket inte alltid är fallen.

Fin klocka så lycka till ernesto och hoppas resan är värd det om den blir såld, och ursäkta kladdet i tråden :)
 
Topp