- Pris
- 49000
- Returpolicy
- Vi löser det om något är uppenbart fel
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en Rolex Datejust referens 16030 från mitten av 80 talet. Swiss-made blå sunburst tavla så skulle tro att det är service-tavla och visare. Köpt av mig via Chrono från en handlare i Tyskland.
Gott skick med skarpa bevels & horn och borstning kvar på luggar. Sedvanlig stretch i jubileelänken - mycket skön på handleden. Tydlig krona på låset. Hairlines finns såklart.
Går sjukt bra och inget servicebehov finns, lägger upp mätning från timegrapher. +-0 sekunder per dag, 295 i amplitud och 0,1ms i beat error.
Säljes med Rolexbox från tiden men inga andra tillbehör eller cert.
Hojta via PM om ni vill ha fler eller andra bilder.
Inga byten denna gång då jag ska finansiera ett annat köp. Gärna F2F i Stockholm annars bjuder jag på spårbar frakt. Mina referenser finns i signaturen.
Gott skick med skarpa bevels & horn och borstning kvar på luggar. Sedvanlig stretch i jubileelänken - mycket skön på handleden. Tydlig krona på låset. Hairlines finns såklart.
Går sjukt bra och inget servicebehov finns, lägger upp mätning från timegrapher. +-0 sekunder per dag, 295 i amplitud och 0,1ms i beat error.
Säljes med Rolexbox från tiden men inga andra tillbehör eller cert.
Hojta via PM om ni vill ha fler eller andra bilder.
Inga byten denna gång då jag ska finansiera ett annat köp. Gärna F2F i Stockholm annars bjuder jag på spårbar frakt. Mina referenser finns i signaturen.