• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust 16030 ca. 1985-Tapestry Dial

l.smallbone

Cartier
2-Faktor
Pris
26000
Returpolicy
Efter överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Nu har det blivit dags att låta denna skönhet vandra vidare. Framförallt för att den får på tok för lite tid på handleden. Det är en Datejust 16030 med quick set inköpt på Kaplans (äkthetsbevis och kvitto finns) med grå/silver tapestry dial. Med andra ord, lite speciell och väldigt väldigt trevlig. Sitter på en karaktärsenligt semi-rasslig jubilee-länk, 62510H med 555 ändlänkar. Klockan är oservad så vitt jag vet men går som den ska, har inte uppfattat någon avvikelse (for what it's worth..) Jag låter bilderna tala men vill påpeka att det är ett litet jack på bubblan, där av ser "26" datumet buggat ut. Det är också ett litet jack strax norr om kl 10. I övrigt är den i bruksskick som sig bör. En himla härlig klocka helt enkelt, framförallt så här när det nalkas sommartider. Kan tilläggas att det sitter två extra länkbitar på då jag gillar ett bra häng. Har säkert missat massa info så skjut med frågor om det är något så ska jag svara efter bästa förmåga. Gäller även fler bilder såklart. Finns en hel del bilder på klockan här på forumet om man kollar min profil. Jag har även en, om än skral, good guy tråd.

Klockan finns i norra Bohuslän men kan skickas. Vid smidig deal bjuder jag på värdefrakten. Swish eller banköverföring är att föredra.

Allt gott

/A

image00001.jpeg
image00002.jpeg
image00003.jpeg
image00004.jpeg
image00005.jpeg
image00006.jpeg
image00007.jpeg
image00008.jpeg
 
Topp