• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust 16220 Tapestry - 52k

Pris
52 000kr
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Fått många erbjudanden om byten, endast sälj på denna dock, tack.

Säljer nu min Rolex Datejust 16220 från 2000. Kommer med underbar tapestry tavla i silver och sitter på en tight jubileelänk utan större stretch (se bild). Claspcode är 62510H X6 med 555b ändlänkar.

Urverket:
Klockan är mekaniskt i bra skick. Ägt den ca 1 år, den har burits i rotation med andra ur och jag har inte märkt av någon som helst tidsavvikelse när jag använt den.

Märken/nagg/swirls/hairlines:
Finns ett litet nagg på glaset vid kl tre (se detaljbild). Syns knappt när klockan bärs, jag har inte tänkt på det en enda gång sedan säljaren visade det för mig. Utöver det syns det förstås att klockan är strax över 20år (återigen, se bilder).

Tillbehör:
Certifikat, Certhållare, Inner och ytterbox, Hangtag, Fyra länkbitar (vilket enligt fg ägare innebar fullängd på länk), Flertalet manualer/booklets

Pris:
56 000kr, 54 000kr, 53 000kr, 52 000kr

Jag ser helst en F2F-affär i Stockholmsområdet men kan givetvis skicka klockan med postens försäkrade värdefrakt på köparens risk. Ni finner min gg-tråd här: https://klocksnack.se/threads/peterohman.151115/

Stort tack KS för ett fantastiskt forum och möjligheten att annonsera!

Bilagor

• IMG_1702.jpeg
    IMG_1702.jpeg
    690 KB · Visningar: 40
  • IMG_1703.jpeg
    IMG_1703.jpeg
    746 KB · Visningar: 33
  • IMG_1705.jpeg
    IMG_1705.jpeg
    386.2 KB · Visningar: 40
  • IMG_1701.jpeg
    IMG_1701.jpeg