• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hittat Rolex Datejust 16233 alt. 16013

Johan S

Basic
Nu har jag länge varit på jakt efter en bröllopsklocka i form av en Datejust 16233 eller en 16013.

Jag önskar att köpa en Datejust 16233 alternativt 16013 TT med jubileelänk i mycket fint skick. Jag ser helst att det är full set och av senare årsmodell, helst svart urtavla men andra färger är inget hinder så länge klockan är i prima skick och servad.

Jag köper den helst F2F men kan även tänka mig att brevbäraren får lämna den i min låda och jag kan göra en mycket snabb affär om klockan är "rätt".

Alla erbjudande, förslag eller förmedlingar tages i största aktning (usch!, det lät nästan som en kontaktannons :) Som sagt har ni något eller vet något, "hit me asap" med ett PM!

Tack på förhand!
/Johan

Tillbaka
Topp