T0mten
Basic
- Pris
- 89000 SEK
- Returpolicy
- Ingen retur
Annons kan komma att dras tillbaka
- Bilder Skickat
- Ja
Tänkte se om någon är sugen på att införskaffa sig en riktigt fin gammal pärla. Denna svensksålda Two-Tone Rolex Datejust 16233 i mint condition får eventuellt vandra vidare nu. Den är köpt under 2024 av mig, servad hos Rolex i år så 2 års garanti, medföljer både låda och certifikat. Länken är i toppskick, polerad och med minimal stretch för en 30 år gammal Jubilee länk. Utöver låda och papper så medföljer även läderpouchen som man får med efter service, samt kvitto på utförd service. Information och servicehistorik finner man i länken när man scannar garantikortet.
Klockan är enligt mig mer mångsidig än samma modell med vignette tavla. Den matta blåa tavlan har ett djup som är svårt att fånga på bild, men som gör sig otroligt bra för blotta ögat.
Är inte stressad med att sälja, och varnar i förväg för att annonsen eventuellt kan komma att dras tillbaka då jag inte har fått upp ögonen för en ersättare ännu och tycker mycket om klockan.
Vänliga hälsningar och tack KS för möjlighet att annonsera!
Klockan är enligt mig mer mångsidig än samma modell med vignette tavla. Den matta blåa tavlan har ett djup som är svårt att fånga på bild, men som gör sig otroligt bra för blotta ögat.
Är inte stressad med att sälja, och varnar i förväg för att annonsen eventuellt kan komma att dras tillbaka då jag inte har fått upp ögonen för en ersättare ännu och tycker mycket om klockan.
Vänliga hälsningar och tack KS för möjlighet att annonsera!