• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust 16234, 16014 som bytesobjekt

Hej,

Jag letar efter en Rolex Datejust 16234 i bra skick och endast fullset är av intresse. Jag är öppen för förslag när det gäller tavla, men jag föredrar något av följande, silver, blå eller svart. Rent köp går bra, men jag har en Rolex Datejust 16014 med silvrig tavla och tillbehör, dock ej cert som jag erbjuder som byte + pengar från min sida. Jag önskar byta endast av anledningen att jag vill ha safirglas samt fullset.

Min Datejust är i mycket fint skick, dock med stretch i länken. Klockan är kontrollerad av Antikurmakaren i Malmö och hade Rate 0s/d, amplitud 278 och beat error 0,2ms. Axlar och juveler kontrollerades med mikroskop och det är både rent från partiklar/spån och oljat som det ska samt inget glapp i rotoraxeln. Klockan är alltså i ett fint mekaniskt och utvändigt skick.

Hör av dig om du har något av intresse!
/M
IMG_0533.jpeg
IMG_2927.jpeg
IMG_2970.jpeg
IMG_0532.jpeg
IMG_0528.jpeg

Bilagor

• IMG_0532.jpeg
    IMG_0532.jpeg
    292.6 KB · Visningar: 1
Tillbaka