• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Rolex Datejust 36 116234

Pris
90 000
Returpolicy
Ingen retur när köparen har tagit över klockan
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej alla,

Säljer nu en Datejust 36 116234 med concentric dial, roulette date wheel och super jubilee. Klockan kommer som fullset med ytterbox, box samt cert. Certet är daterat 2011 och är köpt i UK. Jag har själv köpt klockan av en välrenomerad säljare på Chrono24. Klockan går enligt mig mycket bra men har inte servats av mig (köptes av mig i oktober 2023). Bezeln har fått en recut för ca 1 vecka sedan vilket gör att bezeln är otroligt skarp, ser ut som ny (endast 5 % material försvann när recuten gjordes så ingen påverkan på tjockleken eller integriteten på bezeln). Klockan har inte använts därefter. Jag kan inte hitta några dings eller repor på klockan, finns lite hairlines såklart på sidorna.

Klockan finns i Stockholm, återkom gärna om ni har frågor!
IMG_0518.JPG

IMG_0519.JPG

IMG_0522.JPG

IMG_0523.JPG

IMG_0530.JPG
IMG_0532.JPG
IMG_0535.JPG

Tillbaka
Topp