• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Rolex Datejust II Roman Oyster 116334

alexda

Omega
Säljer nu min sparsamt använda Datejust 116334 från 2010.
Den är i otroligt fint skick. Ser i stort sett oanvänd ut och behöver ej servas på flera år.
Säljer den på grund av att den inte används och jag letar efter en ny dinga att göra mig sällskap under vardagen.
Under september 2017 lämnades klockan in och fick vitguldsringen utbytt för 22.000 hos Nymans (så klockan ser helt intill oanvänd ut, bara några få hairlines).

Full set + box (samt ytterbox), Alla papper finns + äkthetsintyg från Rob Engström + kvitto från Nymans efter service.

Affären görs upp F2F i Stockholm.
Kan tänka mig att byta den mot Omega Speedmaster, Rolex Datejust (36mm äldre modell) + pengar emellan. Är även öppen för andra förslag!
Tack KS för annonsen!

/A

MITT PRIS: 55.000 kr
BYTESVÄRDE: 59.000 kr

IMG_0995.JPG.jpg


IMG_8862.jpg
 
Senast ändrad:
Topp