• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex datejust OQ 17013

Koppe

Cartier
Pris
30000
Returpolicy
Se specifikation av returpolicy nedan.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!


Nu säljer jag min Rolex Oysterquartz 17013 i tvåton.

Klockan är från 1991, men enligt certifikat såld 1997.

Skicket kan dömas utefter de bilder jag här bifogar. Bruksspår finns, Boetten är mycket skarp med fasetterna kvar.

Med klockan följer boxar, taggar, manualer, cert/certhållare samt en massa servicepapper och kvitton ( se bilder ).

Klockan går helt utan någon anmärkning, som en kvartsare bör!

Affär görs helst upp face 2 face i mellersta Skåne med omnejd.

Klockan kan även skickas om så önskas. I detta fall skickas klockan med Postnords värdepost ( försäkrat upp till 50.000 kronor ). Jag bjuder på fraktkostnaden. Betalning sker innan leverans.

Retur:

Retur inom 24 timmar efter att köparen har mottagit varan om klockan / medföljande tillbehör inte skulle vara som beskrivet, detta förutsätter självklart att klockan är i samma skick som när den såldes. Klockan skall skickas tillbaka med värdepost . Köparen står för fraktkostnader och ansvarar för frakten.

Dock ingen retur vid affär face2face. Skulle det vara någonting tror jag ändå att vi kommer lösa det. Jag vill inte att någon ska bli missnöjd.

Betalning sker genom Swish.

Klockan bevaras på en säker plats utanför min bostad, det kan därför behövas en dag i framförhållning innan affär.

Jag har inte gjort så hemskt många affärer på forumet, men kan ändå hänvisa till en sparsmakad referenstråd: https://klocksnack.se/threads/koppe.88280/

Om du har några frågor är det bara att PM:a mig här på forumet!
55897C3E-123D-4092-85F7-AA569A51DFF5.jpeg

8DA753D2-35D6-4B0E-9DB5-0EF3718F1A86.jpeg
9A990434-0430-4D5D-9B21-38FCA655CB80.jpeg
C26A4B5C-09CA-475A-8142-0F91A8B16F66.jpeg

Och så har jag gjort en kort liten filmsnutt, här kommer den:

Tack för ett grymt forum / kunskapsbank. Som sagt är det bara att höra av sig med frågor.

/Koppe
 

Bilagor

  • 689353A8-D7D7-4770-A90E-799CD01C24FF.jpeg
    689353A8-D7D7-4770-A90E-799CD01C24FF.jpeg
    257.1 KB · Visningar: 7
Senast ändrad:
Topp