• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust ref 1600, prisbump

OSKEEER

Friends of KS
2-Faktor
Hej,

Till försäljning är min Rolex Datejust.
Det är en tidig datejust med den lite ovanligare referensen 1600. Vilket innebär slät glasring i stål. Inköpt av mig på forumet för lite mer en ett år sedan.

Vikt jubileelänk i fint skick följer med klockan, samt ett struts-läderband med ett Rolexspänne.

Serienummer är 94x,xxx, vilket daterar den till ca 1964.

Doorstop tavla med alpha visare. Klockan har tappat några lumepluppar samt har lite missfärgning runt datumet, detta är ingenting som stört mig.
Packningsservice gjordes av tidigare ägare på Rob E under 2013, kvitto på det finns.

Klockan finns i Stockholm och jag ser gärna en F2F affär, annars kan klockan skickas mot betalning.
Referenser: https://klocksnack.se/threads/oskeeer.14162/

Pris: 18 000kr, 17 500kr. Frakt tillkommer om klockan skickas.

Full retur inom 24 timmar efter att klockan mottagits om den inte motsvarar beskrivningen, förutsatt att klockan returneras i exakt samma skick som när den såldes. Vid F2F ingen retur.

1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG
8.JPG
9.JPG
rolex1.JPG


Såld, tack KS för annonsplatsen och tack till köparen!
 
Topp