• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust, Sodalite Diamond dial mot Panerai Luminor

danne10

Panerai
2-Faktor
Hej,

finner mig av en händelse utan Panerai och det känns..lite fel :) Önskar byta denna Rolex Datejust (116234) med räfflad vitguldsring, Sodalite dial med factory diamonds mot en Panerai Luminor Base (Logo, 112, 114)

Denna är köpt hos Dr Watch och har äktehetsintyg, manual och den gröna innerboxen, inga andra tillbehör.

Sodalite tavlan har ett djup som är svårt att fånga på bild, länken har minimalt med strech och klockan känns överlag som ny.

Sätter bytesvärde till 40k sek, jag är i nuläget inte intresserad av att lägga till pengar utan antingen jämt byte eller pengar åt mitt håll.

Jag kan även tänka mig ren försäljning..38k sek..fortfarande intresserad av en Panerai som delbyte

Klockan finns i Stockholms norra förorter och kan visas över fika eller dyligt inne i stan.

tack för titten och ha en skön söndag

// Danne

1LhbSdg.jpg

h6k1kr9.jpg

BEYh5co.jpg
 
Topp