• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Rolex Day-Date 118238, 2014

Porsan

Efraim
2-Faktor
Säljer nu den fina Rolex Day-Date 118238 från 2014 till förmån för annat. Med enligt mig den finaste "standard-is"-tavlan Rolex har i sortimentet, svart sunburst med diamanter och rubiner. Klockan är i ett fint skick men det finns spår av användning med en del hairlines här och var, dock inga djupa dings eller repor. Klockan är ursprungligen köpt ny av mig hos Rob Engström AB och är givetvis fullset.

Listpris är idag 306 550:-. Mitt pris är 195 000:- eller rimligt bud. Ser helst att affären görs f2f pga av klockans värde men vi löser det givetvis på ett eller annat sätt, klockan finns i Stockholmstrakten. Ser helst en ren cashdeal men kan eventuellt ta delbyte om du sitter på något roligt, kom med förslag det värsta du kan få är ett nej.

Ingen retur. Har gott om referenser som ni hittar här: https://klocksnack.se/threads/porsan.11232/

IMG_3754.jpg
IMG_0692.jpg
IMG_0331.jpg
 
Senast ändrad:
Topp