- Pris
- 240000
- Returpolicy
- Inte efter köp F2F. På köparens bekostnad ifall den skickats och något inte stämmer med beskrivningen.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Jag gör ett nytt försök med denna härliga DD.
Rolex Day-date i gult guld med den gröna tavlan och Oysterlänk, ref 118238.
Tyvärr inget cert (dock servicecert), men i övrigt tillbehör enligt bilder (låda, manualer och kvitton från tidigare servicear).
Servad på Engströms i Jönköping i mars 2023 med två års servicegaranti (tom mars i år) så det är bara till att dra på sig klockan och njuta av den! Polering valdes bort vid senaste servicen.
Inga dings men spår av användning som det blir på en polerad guldklocka. Bilderna förstärker som vanligt intrycket av repor men jag tycker klockan är i sjukt fint skick.
Plast kvar på bakboetten.
Frågor? Skicka på. Svårfotad klocka för mig som extrem amatör så vill ni ha mer specifika bilder så får jag försöka lösa det.
Köpare måste skriva under kvitto, Swish eller banköverföring gäller och klockan kan skickas med Postnord värde när full betalning erlagts. Alternativt så träffas vi på en plats som är bekväm för båda. Jag kan köra en bra bit och möta upp om det behövs. Klockan finns på västkusten, Norra Bohuslän.
Pris 280k
Nytt pris 2025-01-26: 240k
I tillägg till tidigare så kan jag tänka mig vissa klockor som inbyten.
Jag är tex sugen på:
Panerai Luminor 44mm instegspanna fullset och i bra skick
Rolex 16610LV
Rolex 116520 svart
Rolex 118239
Rolex 124060
Rolex 124270
Eventuellt kan en JLC Reverso i bra skick vara intressant
Tack KS för möjligheten att annonsera!
Jag gör ett nytt försök med denna härliga DD.
Rolex Day-date i gult guld med den gröna tavlan och Oysterlänk, ref 118238.
Tyvärr inget cert (dock servicecert), men i övrigt tillbehör enligt bilder (låda, manualer och kvitton från tidigare servicear).
Servad på Engströms i Jönköping i mars 2023 med två års servicegaranti (tom mars i år) så det är bara till att dra på sig klockan och njuta av den! Polering valdes bort vid senaste servicen.
Inga dings men spår av användning som det blir på en polerad guldklocka. Bilderna förstärker som vanligt intrycket av repor men jag tycker klockan är i sjukt fint skick.
Plast kvar på bakboetten.
Frågor? Skicka på. Svårfotad klocka för mig som extrem amatör så vill ni ha mer specifika bilder så får jag försöka lösa det.
Köpare måste skriva under kvitto, Swish eller banköverföring gäller och klockan kan skickas med Postnord värde när full betalning erlagts. Alternativt så träffas vi på en plats som är bekväm för båda. Jag kan köra en bra bit och möta upp om det behövs. Klockan finns på västkusten, Norra Bohuslän.
Nytt pris 2025-01-26: 240k
I tillägg till tidigare så kan jag tänka mig vissa klockor som inbyten.
Jag är tex sugen på:
Panerai Luminor 44mm instegspanna fullset och i bra skick
Rolex 16610LV
Rolex 116520 svart
Rolex 118239
Rolex 124060
Rolex 124270
Eventuellt kan en JLC Reverso i bra skick vara intressant
Tack KS för möjligheten att annonsera!
Senast ändrad: