• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Rolex Day-Date 118238, grön tavla

Öbo

Guld
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
280000
Returpolicy
Inte efter köp F2F. På köparens bekostnad ifall den skickats och något inte stämmer med beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Grym Day-date i gult guld med den gröna tavlan och Oysterlänk, ref 118238.
Tyvärr inget cert (dock servicecert), men en ifylld lapp från inköpsstället skvallrar om att den är köpt på Manhattan 2001. I övrigt tillbehör enligt bilder (låda, manualer och en del kvitton från tidigare servicear).
Servad på Engströms i Jönköping i mars 2023 med två års servicegaranti så det är bara till att dra på sig klockan och njuta av den!
Inga dings what so ever. Nu när jag tog bilder såg jag för första gången ett skrapmärke på översta länkbiten kl 12, se bild 6. Jag har aldrig tänkt på det innan så det är inget som stör helhetsintrycket. Bilderna förstärker som vanligt intrycket av repor men jag tycker klockan är i sjukt fint skick.
Frågor? Skicka på.

Köpare måste skriva under kvitto, Swish eller banköverföring gäller och klockan kan skickas med Postnord värde när full betalning erlagts. Alternativt så träffas vi på en plats som är bekväm för båda. Jag kan köra en bit och möta upp om det behövs. Klockan finns på västkusten, Norra Bohuslän.

Pris 280k

Tack KS för annonsmöjligheten.

IMG_6091.jpeg
IMG_6088.jpeg
IMG_6086.jpeg
IMG_6085.jpeg
IMG_6083.jpeg
IMG_6092.jpeg
IMG_6090.jpeg
IMG_6087.jpeg
IMG_6060.jpeg
 
Topp