• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Day Date 1803

Roxen

Cartier
Dags att testa något nytt!

Har haft klockan cirka året och använt den vid max trettiotalet tillfällen. Som sagt en Day Date 1803 i härligt patinerad skick, tror från -77. Visst förekommer stretch i länken, den har blivit polerad, säkert buren av någon skön lirare (bortsett från mig då). Ingen box, papper eller serviceintyg. Går dock som den skall tycker jag, men jag skulle utgår ifrån att en service bör göras inom kommande åren. Förvarats i winder.

Medföljer gör också ett supermysigt mörkblått mocka-band jag köpte hos gråhandlare i München för 600kr liksom guldpläterat, givetvis original, Rolex-guldspänne.

Jag bor i Stockholm och kan såklart mötas upp för affär och påsyn. Post går såklart också bra men premierar f2f-köp. Vid ev. distansköp skall bilder noggrant synas (bilder jag givetvis tar i alla vinklar du önskar) därefter 24h garanti om något inte skulle vara överensstämmande. Köparen betalar då porto.
IMG_7042.jpg


Pris: mycket svårt, 69tkr? Tidigare 72. Jag är öppen för förslag och ser hellre att en KSare köper den än någon Blocket-pajas.

Kram till er alla och tack för beroendeframkallande forum.

/B.
 
Senast ändrad:
Topp