• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Day-Date 18038, prisbump

Snårtas

Rolex
Nu åker den sista pärlan innan OWG-projektet kan börja på riktigt!

Till salu är en fin DD R-serie (ca 1989) med single quickset. Grymt härlig presidentlänk med 22 bitar. Finns viss stretch, men inte mycket. Jag har idag 21 bitar monterade, vilket passar min 17,5 cm handled fint.

Tyvärr finns inga tillbehör, men den är servad av Bergströms i Göteborg förra sommaren och har således garanti till och med 1 augusti 2016. Jag ser helst en F2F-affär i Mälardalen, då jag inte vill skicka något i denna prisklass.

Storlek: 36 mm
Caliber: Rolex 3055, single quickset
Pris: (80 kSEK), nytt pris 77 kSEK
Retur: Ingen då klockan står under garanti

Inga byten är intressanta, utom Patek 5167 eller 5711.

Låter bilderna göra resten av jobbet. Tack Klocksnack för annonsplats!
_DSC0154.jpg
_DSC0151.jpg
_DSC0148.jpg
_DSC0146.jpg
_DSC0142.jpg
_DSC0162.jpg
 
Senast ändrad:
Topp