• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Day-Date 19018 FULLSET

Gold

Panerai
2-Faktor
Fullset Rolex Day-Date Oysterquartz ref.19018 från 1982 är uppe till salu! Klockan är opolerad enligt både egna och tidigare ägares källor. Går som en quartzklocka ska göra, den tickar på.. Sparsamt använd under min ägo. Byter datum och dag felfritt. Trycktestad i mitten av September 2016 med godkänt resultat till 10atm. Länken är bra och i fullängd. Finns några ytliga hairlines/liknande på klockan men inga djupa märken. I övrigt fantastiskt skick för en klocka med 34år på nacken. Skarpa kanter och bevels samt läcker orginalborstning som syns väl. Fullset vilket är ytterst ovanligt för Oysterquartz generellt sett. Box med korrekt innanmäte, ytterkartong, certifikat, certhållare, putsduk samt hangtags. Ett samlarobjekt som med stor sannolikhet bara kommer öka i värde. Vid ytterligare frågor eller funderingar vänligen hör av er till mig via PM.

Sätter pris till 85.000kr
Ända byte som kan vara intressant är fullset Panerai PAM00111 alt. PAM112 eller Sjöö Sandström Chronolink Worldtimer med pengar åt mitt håll. Ej retur. Affär sker med fördel F2F i Stockholmstrakten eller i Skåne

image1 (6).JPG

image2 (5).JPG
 
Senast ändrad:
Topp