• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex DayDate 1803, fint skick med kul detaljer! Sista chansen nu idag söndag(14/2)!

rillesnille

Panerai
2-Faktor
Sista chansen nu i helgen, klockan lämnar tidigt nästa vecka!
Till salu är en DD på länk i grymt skick(vill nästan säga mint).
  • Mycket lite stretch i länk och fantastiskt tjockt case, skarpa kanter, med mitt öga finner jag inga repor på vare sig boett eller länk.
  • Länken sitter bra på mig med dryga 19cm handleder.
  • Grym linen dial, relativt ovanlig om jag förstått det hela rätt.
  • Italienskt+hebreiskt(!!!) daghjul, första gången nånsin jag sett det på en DD.
  • Box+äkthetsintyg(garanti knappt ett år till) från handlare.
  • Nyservad (av indie-urmakare) enl. samma handlare.
  • Ingen upplevd tidsavvikelse.
  • Ser. nr. 2.5 miljoner ~= år 1969-1970
En del damm på klockan på bilderna bara, klockan är 100% rep- och dingfri och väldigt få till inga hairlines. Ville inte mixtra med bilderna, men för den intresserade kan man spara bilderna till sin iTelefon och höja ljusstyrkan därifrån.
16k846h.jpg

2hi5gjp.jpg

bTlOSj.jpg

wVVz1Y.jpg


10pc39i.jpg

Söker du en kul Rolex DD i riktigt fint skick har du kommit rätt.
Pris:
77->75 tkr.
Kan både skickas med PostNord Värde och säljas F2F i sthlm.
Fler bilder skickas med fördel via mejl, så vid intresse är det bara att skicka ett PM med din mejl så återkopplar jag med fler bilder och svar på ev. frågor. Har massa referenser, bara att fråga om det känns behövligt.
Intressanta delbyten är 16613(blå) m. SEL alt. 16713(rootbeer) m. SEL och gärna serti-tavla.
Med vänlig hälsning,
Rille
 
Senast ändrad:
Topp