SIRdavid
Silver
- Pris
- 150000
- Returpolicy
- Jag vill helst se en F2F affär och det fallet ingen retur. om den ska skicka så får vi diskutera saken.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Ja varför lägger man ut denna klocka när man äntligen har den? Enkla anledningen är att jag är ute efter en annan modell inom samma familj.
Klockan är uttagen av mig dec 2017 av AD i Stockholm.
Klockan är försiktigt använd sedan dess och har inga repor eller hairlines.
Så klockan är således helt i nyskick med allt som hör till klockan vad gäller box och cert.
Då jag misstänker att förtroendet för köpare/säljare är det viktigaste en affär så styr vi upp den på en tid och plats vi båda känner oss trygga med.
Byte? Jag älskar ju att byta klockor men i detta fall har jag redan en klocka jag bestämt mig för.
Andra frågor? Nej jag tror väl inte det, klockan har du säkert reden full koll på!
Men om inte annats så PMa så lovar jag återkoppling.
Vänligen SIRdavid
Ja varför lägger man ut denna klocka när man äntligen har den? Enkla anledningen är att jag är ute efter en annan modell inom samma familj.
Klockan är uttagen av mig dec 2017 av AD i Stockholm.
Klockan är försiktigt använd sedan dess och har inga repor eller hairlines.
Så klockan är således helt i nyskick med allt som hör till klockan vad gäller box och cert.
Då jag misstänker att förtroendet för köpare/säljare är det viktigaste en affär så styr vi upp den på en tid och plats vi båda känner oss trygga med.
Byte? Jag älskar ju att byta klockor men i detta fall har jag redan en klocka jag bestämt mig för.
Andra frågor? Nej jag tror väl inte det, klockan har du säkert reden full koll på!
Men om inte annats så PMa så lovar jag återkoppling.
Vänligen SIRdavid