• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Daytona 116515 - Chokladarab - ny info

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_0020_2.jpg


Denna fantastiska klocka måste dessvärre lämna pga uppgradering av lägenhet.

Rolex Daytona 116515 - fullset, i fint skick, mindre hairlines på clasp och boett efter användande. Värt att notera är att glaset har en minimal nagg vid 37 (väldigt svår att få med på bild)
Kommer på ett svart RubberB (ett ganska så kort sådant) och original krokodil.
Uthämtad 15/6 2013 hos Svensk AD
Värderingsintyg från Rob Engström

Flertalet referenser från tidigare affärer finns här: https://klocksnack.se/threads/k0ltrasten.11721/

Returpolicy: Vid f2f ingen returpolicy, vilket också föredras pga att värdefrakt inte täcker värdet på klockan.

Pris: 144 500:-, vi börjar här, jag är inte omöjlig.. Bara nästan.

Kan tänka mig att ta 1-2 klockor i byte, främst Rolex, AP etc upp till 70' (try me!)
Förslagsvis: AP Royal Oak, DD, OQ, Sub, GMT, Daytona eller annat kul.. 70k är inte skrivet i sten direkt, jag är flexibel om det är rätt objekt.
 
Topp