• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Daytona 116520 - 137.000:-

Ettåttatvåtre

Cartier
2-Faktor
Pris
137000
Returpolicy
Nej, skall in i annat.
Bilder Skickat
  1. Ja
Rolex Daytona 116520 från 2006
Låda, box, alla länkbitar, äkthetsintyg från Bergströms ur och intyg från Kaplans, inget cert.
Skicket skulle jag säga är utmärkt, skall vara opolerad men låter det vara osagt.
Okänd servicehistorik, skall enligt förra ägaren varit servad under 2016 men jag har inga papper på detta så det är inte säkert, däremot så går den mycket bra och fortar sig bara någon sekund varannan dag.

Ses gärna F2F i Stockholms området, klockan kan skickas med värdepost efter full betalning skett på köparens ansvar, jag står för denna kostnad.

IMG_1480.jpg
IMG_1476.jpg
IMG_1469.jpg
 
Senast ändrad:
Topp