• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Daytona 116520 mot SD 116600

Vill sälja eller byta bort min Daytona, köpte den här på forumet av namnkunnig medlem innan semestern.
Det är en fantastisk klocka men jag trivs bäst med en tool watch (ja Daytona är en tool watch men ni fattar) runt handleden har jag kommit fram till, vill därför byta mot en Sea Dweller 116600 + cash åt mitt håll.

  • 116520
  • z-serie (2007)
  • aldrig polerad
  • komplett länk (13 bitar)
  • Solid länk, graverad innerring och etsad Rolexkrona på glaset
  • Fullset
  • Amplitud 290, trycktestad med godkänt resultat.
Klockan är i ett fint skick, finns spår av användning i form av hairlines och ytligare repor framförallt på lås och länk.
Den är som sagt komplett med allt som medföljde vid nyköp: Ytterbox, innerbox, stämplat ifyllt cert, böcker, hangtags, almanackan och putsduk.

pris/bytesvärde: 75k (ser helst ett byte mot 116600)

Skickar gärna över fler bilder vid intresse.
Jag och klockan finns vanligtvis i Småland men jag har semester nu så jag är lite mer flexibel vad gäller F2F, den kan även skickas som värdepost.

Retur enligt överenskommelse.

/Johan
IMG_0532_zpsnt2basyi.jpg

IMG_0541_zps36grbvxx.jpg

IMG_0545_zpsyckp3rzr.jpg
 
Senast ändrad:
Topp