• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen ROLEX Daytona 116520

Mauritz

Rolex
Pris
179000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Rolex Daytona 116520 sparsamt använd i kontorsmiljö och i rotation med andra ur, ej servad.
Full set uttagen hos svensk AD -12 om det har betydelse.
Jag tar mig friheten att göra affär med vem jag vill och ser gärna att referenser finnes, affär görs upp enligt ö.k där vi båda känner oss bekväma och startar via PM.
Samma frihet ger mig rätten att dra tillbaka annonsen om jag får kalla fötter.
Klockan kan skickas med värdepost efter full betalning skett på köparens ansvar, jag står för denna kostnad.
Seriösa bud mottages ”seriösa”
Betalning sker via Swish.
Eventuellt tages en Panerai PAM 682 som dellikvid, skall vara full set och i fint skick alt. Rolex Sub No Date 114600 full set och fint skick.
Har Ni någon av dessa meddela vad Ni är villiga att lägga emellan så utgår vi därifrån.
Bifogar några bilder (inte lättaste klockan att fota), fler bilder kan skickas vid intresse.
09.jpg

08.jpg

07.jpg

06.jpg

05.jpg

04.jpg


67.jpg
68.jpg
69.jpg
70.jpg
71.jpg
 
Senast ändrad:
Topp