• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Daytona från Hedens Guld?

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Fast varför skulle inte en "lågpostare" få fråga hur det ligger till? Eller krävs det hyllan status för det?

Personligen tycker jag att både Zed och Guskleto har agerat korrekt. Klart att man kunde dragit tillbaka den första annonsen direkt, men det är ingen stor grej egentligen. Du väljer själv vem du köpet klockan utav. Sen vad Zed tjänar eller inte tjänar på att förmedla klockan är långt ifrån våran sak...

/ en lågpostare

Fruktansvärt mycket drama för att jag missat att dra tillbaka annonsen. Hoppas folk inte är lika dramatiska i verkligheten som på forumet.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Har handlat två klockor från Hedens och vill påstå att de är kanon att ha att göra med.
Som redan påpekats är de gråzonhandlare och kan därför hålla lägre priser än AD.
 

fishy

Breitling
Dramat kommer väl delvis ifrån att när man läser tråden så missar man dom PM som jag fick. Dessa PM förklarar hur det hela ligger till och det handlade aldrig om att vilseleda mig.
 

fishy

Breitling
En liten uppdatering; jag har hört gott om Hedens Guld från flera håll nu. Dock har varken dom eller någon annan den klocka jag söker till salu. Skicka gärna ett PM om ni har en 116515LN chocolate till salu :)
 
Topp