• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Daytona med certifikat 25 000 Nok

Xalle

Audemars
2-Faktor
IMG_3903.PNG

IMG_3897.jpg
 
Helt sjukt vad Miniatyrhästdaytonan stigit i pris! Minns för några år sedan när man kunde få fullsize-hästen för samma peng...
Jag antar att det är någon ointresserad som bara plockat ut hästen direkt från AD-stallet för att direkt sälja vidare... AD borde börja hålla Häst-certet i minst 6 mån!
Vart är världen på väg...
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Helt sjukt vad Miniatyrhästdaytonan stigit i pris! Minns för några år sedan när man kunde få fullsize-hästen för samma peng...
Jag antar att det är någon ointresserad som bara plockat ut hästen direkt från AD-stallet för att direkt sälja vidare... AD borde börja hålla Häst-certet i minst 6 mån!
Vart är världen på väg...
Det som lockar mest för mig är att Rolex Daytona fungerar ypperligt som "terapihest" alltid bra med lite stöd i vardagen med alla problem som uppstår med klock entusiasmen.
 
Topp