• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex deep gold - Luxurywatches

Erikd

Cartier
Jag har absolut inget emot moddade klockor utan tycker kanske istället att de tillför något till marknaden. Alla är inte intresserade av en klocka som ser likadan ut som grannens/polarens/arbetskamratens eller alla andra på ett klockforum. Jag välkomnar Bamford och alla andra firmor som tar en vanliga klocka och gör något mer speciellt av den. Sen är det inte sagt att jag tycker varje klocka blir bättre av att moddas. Just den här föll inte mig i smaken. Cool men det är något som saknas. Jag kan inte sätta fingret på det men något gnager.

Vill du köra fet klocka som väldigt få andra har så kör!
 

Veratio

Cartier
Tycker den ser cool ut. Men för mycket pengar.

Sen är det originalet enda modellen Rolex som är riktigt snygg i min bok! Tur att smaken är olika!
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
usch fy. Jag gillade inte den. Ser ut som jet set från Ur&pen. köp något kul för pengarna. Varför inte en PP5711? den e najs.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
oh-my-eyes_zps861989b5.jpg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Ställer mig emot kören här, sjukt grym! Den beigea färgen verkligen smälter ihop med den glansiga PVDn. Att de bytt ut innerringen och man verkligen kan visa upp hur limiterad den är, det är ju bara för ballt!

(Fast nä, usch)
 
Katastrof.
All form av aftermarket PVD/DLC behandling är hädelse i sin renaste form.
Denna pjäs är en bestyggelse i mina ögon, usch.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Riktigt ful, PVDade Rolex för överpris är nog det sista jag skulle köpa. Riktigt mycket fulare än en vanlig!
 

Svanis115

Cartier
2-Faktor
Haha så jag kommer att ha svårt att kränga den på KS när jag tröttnar?

Till klockans försvar måste jag säga att IRL är den betydligt tuffare, ser inte lika plastig ut!
Min största oro är faktiskt hur den ser ut efter några års användande. Ingen som har och vågar delar med sig av sina erfarenheter från aftermarketmodeller?
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Knappt något från Rolex kvar på den.. I mina ögon ingen Rolex Deepsea längre. Köp en billig svart PVD klocka istället för detta besuldlade fulmodd
 
Topp