• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tome

Basic
Pris
165000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en DSSD 126660, givetvis fullset, uttagen av mig hos svensk AD hösten 2020. Fetaste sport-Rolexen! Passar utmärkt i alla lägen, från kontoret till beachhäng på Rivieran. Också förvånansvärt bekväm att bära på handleden trots storleken. Nya dimensionen med bredare länk och spänne än föregångaren 116660.

Säljes pga den får för lite tid på armen och det är bättre att någon annan får chansen att äga den. Har använts i rotation med flera andra klockor. Har såklart hairlines som är oundvikligt med denna typ av klocka men inget märke eller repa som jag noterat vid inspektion. Är ingen mästerfotograf så ev reflexer e dyl på bilderna är inget annat än just det.

Priset är satt lägre än vad jag kunde hitta på C24 i EU eller på svenska handlares sidor. Vid snabb och smidig affär slänger jag med ett sparsamt använt RubberB specialdesignat för denna modell och som monteras med originalspännet (passar en handled på 17 cm +/- någon cm).

Kör ett meddelande om ni har nån fråga så ska jag försöka svara så gott jag kan. Har en goodguy länk här på forumet och säljer bara till någon som går att identifiera innan vi ses. Klockan förvaras i bankfack så behöver viss framförhållning innan visning.

3F8D2EF6-FC44-4436-B3A0-7FEF2D99001A.jpeg
51DD754A-B526-406C-A9FC-45E56B9FE419.jpeg
56189FE7-5410-483F-B86A-5ADF186A8013.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp