• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex DJ 116234 Tuxedo dial

Mingus

Breitling
Pris
53k
Returpolicy
Ja, inom 7dagar, köparen betalar frakt.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu min DJ 116234 uttagen i maj 2013 i Italien, köpt av mig på c24 2018 och har använts sparsamt.
Klockan ger ett väldigt fint helhetsintryck och har den tjusiga Tuxedotavlan (om jag inte misstar mig slutade Tuxedo tillverkas just 2013).
Lämnade in klockan hos nymans sommaren 2018 för packningsbyte samt trycktest, den passerade galant och dem sa att det inte låg något sevicebehov på ett par år (inga papper på detta då det gjordes gratis, köpte klockan "nyservad").
Det som finns att anmärka på är att glasringen har fått sig ett "skrap" på nedre delen vid kl6, detta har polerats och har inte varit något jag stört mig på men det syns om man granskar klockan. Även safiren har små märken på just detta område och när jag fotograferade klockan såg jag även att det är ett litet märke på bubblan. Jag har försökt att fotografera så gott jag kan just för att beskriva detta.
I övrigt är klockan väldigt fin och kommer med Inner/ytterbox, sert stämplat maj 2013, manual, extra länkbitar samt putsduk.

Klockan finns i Stockholm för F2F men kan även skickas mot förskottsbetalning.

Om frågor uppstår tvekar ni inte på att höra av er.
Tack ks!
IMG_5806.jpg
IMG_5807 2.jpg
IMG_5809.jpg
IMG_5811 2.jpg
IMG_5813 2.jpg
IMG_5815 2.jpg
IMG_5816 2.jpg
IMG_5817 2.jpg
IMG_5819 2.jpg
IMG_5822 2.jpg
IMG_5823 2.jpg
to
 
Topp