• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex DJ 126200 Blå Oyster PRISBUMP!

osc10

Panerai
2-Faktor
Pris
59800
Returpolicy
Inom 24h oavsett anledning när den skickas. Vid retur står köparen för bådas frakt.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min blåa Datejust 36mm 126200 fullset som jag har köpt 2019-10-25, Gran Canaria (mitt namn på certet)
I mitt tycke en mycket bra uppdatering av 116200 med cleanare tavla utan tågrälsen.
Oysterlänk och underbar sunburst-tavla! Klockan är i mycket bra skick, använd i rotation med en del andra klockor.
Skickar gärna fler bilder om så önskas och har flertalet referenser här på KS.
https://klocksnack.se/threads/osc10.23896/

Pris:59.800:- då ingår postens värdefrakt.
Klockan finns att se/hämta i Skellefteå
image6.jpeg
image5.jpeg
image4.jpeg
image3.jpeg
image2 (1).jpeg
Alla bilder tagna 2020-05-23 och klockan används inte så länge annonsen finns kvar.
Ger mig full rätt o frihet att när som helst dra tillbaka annonsen om jag ångrar mig.
 
Senast ändrad:
Topp