• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex DJ 16030

D

Deleted member 6965

Guest
Hej!

Nu är det dags att sälja för att kunna fylla på med nytt!
Klockan i fråga är en Rolex DJ 16030 från cirka 1982 med äkthetsintyg från Rob Engström, inga andra tillbehör.
Den är i mycket fint skick med bara små spår av användning. Plexi, tavla och visare är fina, fullt ifyllda med lume som dock är helt död.
Har burit klockan nästan varje dag den senaste månaden och inte märkt av något fel på tidshållningen, inte behövt ställa om den en ända gång.
Jag tryck- och gångtestade den i augusti utan problem, amplituden var bra.

Pris: 22 500kr hade jag tänkt mig och klockan finns i Stockholm

Retur: Ingen vid f2f, om klockan ska skickas så kommer vi överens om eventuell retur

Ber om ursäkt för dåliga iphone bilder i dåligt ljus, bilderna gör inte klockan rättvisa!
Vid intresse skickar jag gärna flera detaljerade bilder!
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Här kommer lite bättre bilder lånade från förra ägaren!
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Tack för annonsplats!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp