• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex DJ 41 Wimbledon + vit 79,5K!

Capeland

Cartier
Pledge Member
Pris
79500
Returpolicy
Ingen retur, under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Lite sugen på något nytt, så kanske vill jag flippa/sälja igen?
(Inget strul under pågående affär såklart)


Har använt denna underbara klocka i ytterligare en dryg vecka, så några micro-repor kan ha dykt upp sedan jag tog bilderna.

En stålrolex under listpris ;) tom DJ41 har väntetid numer,

Funderar på att sälja min fina DJ 41 126300 med dubblar urtavlor. Nu sitter en Wimbledon tavla monterad, men det medföljer även en vit till sommaren. ( Värde 6500:-:) )

Detta är nya modellen av Datejust 41 med slankare/mindre boett, bärs som en 40mm.
Nya uppgraderade urverket 3235 med 70 timmars reserv. Kommer med stämplat cert från europeisk AD samt boxar mm.
Klockan är i mycket bra skick, det som finns är ett litet märke på nedre högra bandhornet samt några minimala deskdives på låset.
Klockan är uttagen hos AD 2018-02.
Ref: 126300.

Mitt pris 79.500:- ev bytesvärde 82.000:- eller beroende på vad du värderar din klocka till.

Billigaste jag kan hitta i Europa på Chrono24 är 89K med cert och den är reserverad (och endast en tavla. )




Gör helst affär f2f i Göteborg så att du får känna på klockan. Affär görs upp på bank med kameraövervakning.
Kan skickas med värdefrakt om köparen står risken. Ser helst att du har referenser i GG-tråden. Jag har! Betalning endast med swish.

Intressanta byten:
114060 sub som är rimligt prissatt. Pengar från mitt håll.
GMT med grön visare -:-
Kanske en Omega PO 42mm, 39,5mm eller Breitling Superocean Heritage 42mm + pengar.
Tudor Black Bay 58 eller 41 + pengar

Har du byte så skicka objekt och tänkt mellanskillnad.

Inga klockor över 42mm

Tack KS!


IMG_0838.jpeg
 

Bilagor

  • IMG_0872.jpeg
    IMG_0872.jpeg
    524.8 KB · Visningar: 240
  • IMG_0874.jpeg
    IMG_0874.jpeg
    379.1 KB · Visningar: 271
  • IMG_0871.jpeg
    IMG_0871.jpeg
    268.1 KB · Visningar: 334
  • IMG_0713.jpeg
    IMG_0713.jpeg
    486 KB · Visningar: 301
Senast ändrad:
Topp